Коректурна таблиця — це, по суті, інформаційно-ігрове поле з різною кількістю клітинок (від 9 до 25), що заповнені предметними картинками, цифрами та/або буквами, символами чи знаками, геометричними фігурами. Коректурні таблиці мають широкі розвивальні можливості. Приміром, якщо кожну клітинку коректурної таблиці пронумерувати й підписати друкованим шрифтом, діти мимовільно запам’ятовуватимуть цифри та образи друкованих слів. Якщо регулярно залучати дітей до роботи з коректурними таблицями, згодом вони навчаться зіставляти зоровий образ слова з буквеним виразом. У майбутньому це забезпечить оптимальну техніку читання, що ґрунтується на впізнаванні засвоєних раніше друкованих слів. Коректурні таблиці можна використовувати, зокрема: щоб реалізовувати пізнавальні, інтелектуальні, мовно-мовленнєві завдання — фонетичні, лексичні, граматичні, словотворчі; удосконалювати математичні навички дітей — уміння рахувати, встановлювати послідо...
Тема заняття: Позначення словом дій предметів Завдання: Корекційно-навчальні: практично ознайомити з поняттям « слово --назва дії» ; формувати вміння правильно ставити запитания до слів – назв дій і відповідати на них; продовжувати вчити добирати риму; спонукати до утворення різних граматичних форм дієслів; вправляти в умінні добирати слова -- узагальнення; ü спонука ти д итину до активного мовлення; ü робота над правильним темпом мови, її інтонаційною виразністю; ü формування вміння чітко вимовляти слова та короткі фрази, вчити розмовляти спокійно з природними інтонаціями; ü виховання уваги до зверненого мовлення; Корекційно-розвивальні: ü розвиток артикуляційної, дрібної та загальної моторики; ü координація мовлення з рухами; ü розвиток мімічної мускулатури, мовленнєвого дихання, темпорітмічної сторони мовлення; ü розвиток зорового та слухового ...
Тема. Засвоєння слів-назв предметів особистої гігієни Завдання: Корекційно-навчальні: ü активізація, уточнення та збагачення словникового запасу за темою: « Предмети особистої гігієни »; ü спонукання д итини до активного мовлення; ü робота над правильним темпом мови, її інтонаційною виразністю; ü формування вміння чітко вимовляти слова та короткі фрази, вчити розмовляти спокійно з природними інтонаціями; ü виховання уваги до зверненого мовлення; Корекційно-розвивальні: ü розвиток артикуляційної, дрібної та загальної моторики; ü координація мовлення з рухами; ü розвиток мімічної мускулатури, мовленнєвого дихання, темпорітмічної сторони мовлення; ü розвиток зорового та слухового сприйняття і уваги, тактильного сприйняття ; розвиток психічних та фонематичних процесів; Корекційно-виховні: ü формування навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, вміння пр...
Коментарі
Дописати коментар