Діти з особливими освітніми потребами – це діти, чиї потреби залежать від різної фізичної чи розумової недостатності або труднощів пов’язаних з навчанням, засвоєнням знань, умінь та навичок.
Саме для роботи з такими дітками, ми отримали ігровий тренажерТУНЕЛЬ від KIDIGO – мякий модульний набір із трьох фігур, які легко збираються у смугу перешкод, для спортивних занять, ігор та естафет. Модулі в наборі використовуються як тунель для лазіння. Окремо коло використовується як тренажер, за допомогою якого дитина розвиває статику, моторику і відмінно тренує мязи тіла під час перекочування колеса по рівній поверхні. Використовується під час корекційно-розвиткових занять з ритміки та лікувальної фізичної культури.Кінезіологічні вправи
Розвиток головного мозку дитини починається внутрішньоутробно і активно триває після народження. За дослідженнями фізіологів права півкуля головного мозку - гуманітарний, образне, творче - відповідає за тіло, координацію рухів, просторове зорове і кинестетическое сприйняття. Ліва півкуля головного мозку - математичне, знакова, мовне, логічне, аналітичне - відповідає за сприйняття - слуховий інформації, постановку цілей і побудов програм. Єдність мозку складається з діяльності двох півкуль, тісно пов'язаних між собою системою нервових волокон (мозолисте тіло). Мозолисте тіло (міжпівкульні зв'язку) знаходиться між півкулями головного мозку в тім'яно-потиличної частини і складається з двохсот мільйонів нервових волокон. Воно необхідно для координації роботи мозку і передачі інформації з однієї півкулі в іншу.
Коментарі
Дописати коментар